Faces I know

Det blev ingenting handlat på stan idag, bara två cider som jag ställde in i kylen och avnjöt i solen på eftermiddan. Somnade i hammocken hos mamma o pappa oxå. En perfekt dag med andra ord. Slapp och härlig.

Nu har jag varit på Hemmakväll och köpt lite godis (fast dom har plockat bort mina favoriter ur sortimentet! Hur värdelöst?!) som jag ska tugga i mig framför SATC. När man har sina perioder så har man :)

Träffade på Oscar inne på Systemet. Har knappt träffat killen sen gymnasiet, så det va trevligt. Brukar bara bli när vi är fulla och då påminner han mig gärna om pimps & hoes-festen. HAHA! Roligt.


The ho(e)st Julya.

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Haha skön bild ! :)

2009-08-03 @ 12:57:40
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0