En inte helt vanlig dag.

Började min dag 06:00 för att duscha och fixa innan jag hade min intervju i Malmö kl nio. Det kändes sjukt bra och på måndag får jag veta om skolan vill ha mig eller inte. HÅLL ERA TUMMAR!

Sedan var det bara att ta sig till jobbet i äcklig hetta och jobba arslet av sig. Och sedan hann jag knappt hem och byta om innan jag mötte Emelie (frisören) för en promenix med hundarna. Som vanligt blev det massa garv och massa skeemande. Säger man så? Gör man kanske inte. Mycket frisörsnack iallafall.

Frank ligger på en hylla och har perfekt uppsikt överallt. Jag kör min vanliga fras för att få honom att komma hit och mysa "Älsklingen. Älskar du mig? Jag älskar dig!" Jag får aldrig nåt svar och han kommer aldrig hit. Han ligger bara där och tittar på Pesetas.

Mitt i alltihopa sitter Seth och Sandy och snackar sex. Seth dör av skam och det hade jag med gjort.



Emelie (posten) ringde mig innan och sa med triumferande röst "Petra du kommer älska mig för resten av livet! Jag har hittat igelkottarna på Kvantum!" Hon trodde sig ha hittat mitt favoritgodis som Videomix (numera Hemmakväll) plockat ur sitt sortiment men det var fel sort. Till slut säger hon "Vill du veta en sak till? Jag är full!" Haha. Micke skulle ut och öla med polare efter jobbet och tydligen följde hon med. Haha, söt är hon.

Så spelas Hello sunshine igen och jag tänker att den låten är verkligen fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0