Cut

Älskade älsklingar. Jag vet att ni vill se mig i lugg men jag hoppas ni gillar mig utan, för efter frisörbesöket kom jag hem utan. Det känns jättebra ändå och nu är det en bit på vägen mot ett långt hårsvall!

Dessutom bestämde Emelie (frisören) och jag att vi ska dra till Kingan i morgon och festa! Hon är den enda jag kan dela mitt GOSSIP med (eftersom det var hon som berättade för mig) och det är SÅ jobbigt att jag inte kan berätta något. FETT GOSSIP OM MAN ÄR HÄSSLEHOLMARE IALLAFALL. Extra om man känner vissa människor. Haha ja, jag kan ju egentligen skriva mer, men inte utan att avslöja för mycket. Och jag ska inte avslöja något, jag är bra på hemlisar!

Men ska luska lite snyggt ;)

Nuuu blir det chips och cola i min röda soffa i mitt stökiga vardagsrum. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Malin

MMM, du är fin i allt :* (Önskar att jag vore hässleholmare!)

2009-08-21 @ 20:57:46
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0