Boendebeslut.

På måndag ska jag säga upp min lägenhet. Sen får vi se vart jag hamnar. Kanske på Nygatan, kanske på Floragatan. Fan, det tar emot att kanske behöva flytta hem till föräldrarna, men det vore smartast om jag börjar plugga. MEN JAG VILL INTE. Men. Så många men. Jag tänker, funderar, överväger.

Lägenheten jag tittade på idag var perfekt. Billigare än min nuvarande, större, balkong, öppen spis (dock ej fungerande) och ja. Skit bra. Enda minuset var tvättstugan men sånt kan man leva med.

ÅH VAD JAG HATAR SÅDANA HÄR BESLUT. Trivs här. Får se.

Kommentarer
Postat av: plän

åh var har du hittat lägenhet? och vad e det du kanske ska plugga.?

2009-08-30 @ 12:22:35
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0