dreams are coming true? HOPE NOT!

Det är inte det att jag älskar att ligga och pressa, för det är något av det sämsta som finns, men det hade varit så himla skönt att kunna njuta utav det fantastiska vädret i en snygg outfit på en uteservering i stan eller Kristianstad.

MEN ACK, NEJ!

Jobb som vanligt så postkläderna är på.

Det sämsta med allt är att jag inte ens kommer ha helgen på mig att göra något av det där ovan. I morgon har jag nämligen dans 13-18 (hur någon människa ens klarar det vet jag inte) och på söndag är det dans 15-19. ORKAR INTE! Men med tanke på drömmen jag hade inatt är jag inne på att träna som fan! I den var nämligen allt kaos på showdagen. Ingen hade gjort något körschema (oj, lite mediaslang där) så det var noll koll bakom scenen. Jag kastades ut i helt fel kläder och hade ingen aning om vilken dans det gällde. I publiken satt ca tio pers och det är ju inte heller bra...

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0