Pjuh!

What a day!

Slutade jobbet kvart i två, kom hem först vid halv sju. Gick en sväng på stan när jag slutat för att inhandla bland annat alkohol till i morgon, sedan cyklade jag till mor & far och gick ut med Euro. Sedan lånade jag bilen för att åka och storhandla. 800 spänn försvann. Bye bye. Mycket mat i kyl och frys nu!

Sedan ringde Henrik och sa att han ville hämta tv:n han beställt, så det gjorde vi. Så fick jag hans gamla. Den är mycket fin i mitt hem!

Efter massa kånkande (hans tv från åkeriet till honom, hans gamla tv hem till mig, min gamla tv hem till mamma o pappa) stannade jag hos päronen för att hämta mina gardiner. Saknar en som inte är färdigsydd men ska förhoppningsvis få den ikväll så här blir fint :)

Nu ska jag städa innan Idol, sedan får jag nog fortsätta efter för här ser ut som... Bajs. Slutar sju i morgon kväll och festligheterna börjar åtta. Stressigt stressigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0