Och det skulle ju va dans, dans, dans

Om en timme börjar mitt tredje danspass för dagen, så ni får ursäkta att inga bilder har kommit upp. Jag får nog dra tillbaka det uttalandet, för jag vet inte när det kan bli gjort. Det får bli en överraskning helt enkelt.

Idag har jag iallafall dansat, som ni kanske förstår. Först tränade Maja och jag våra små kids. Dom är så duktiga! (Visst finns undantag, några har absolut ingen taktkänsla...) Sedan cyklade vi hem till Floragatan där det blev kycklinggryta á la Fia till middag. Mmm gott! Sedan cyklade vi hem till mig och tittade på Vem vet mest? Det var kul! Vi hejade på Birger och Nils men ingen av dom vann :(

Sedan var det bara att cykla till Hässleholmsgården igen för ännu ett danspass (dans och cykling har jag alltså sysslat med idag...) för oss ledare. Lugn och vacker dans, sådant är så skönt för kroppen att göra!

Efter det passet cyklade jag till mor & far igen och åt äppelpaj. Gott. Sedan tog jag faktiskt bilen hem, och nu sitter jag här. Snart blir det som sagt ett pass till, hip hop denna gången. Vet inte vad jag ska ha på mig...

Nästa söndag ska jag och Maja titta på P.s I love you och komma i bölstämning inför ledardansen som är väldigt sorglig. Det ser jag fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0