Mycket att göra en måndag i september

När klockan både slagit sju och åtta i morse och Tony ännu inte ringt kunde jag slappna av och sova vidare i vetskapen att jag inte behövdes på jobbet utan fick vara ledig hela dagen.

Halv elva, tio minuter efter jag gått ur sängen, ringde han och frågade om jag kunde gå 32a tillsammans med Lisa. Så det var bara att trycka i sig ett par mackor och cykla iväg.

Efter jobbet cyklade jag hem till mamma och pappa och tog med Euro ut på en kisstur i parken. Det gillade han. Sen tog jag mig en bit mat ur frysen som belöning. Sedan lade jag in en stege i bilen och körde hem och satte upp några taklampor. Det är ju bra att ha så. Sedan var det bara att börja tvätta! Tog ett tag innan jag förstod mig på maskinerna men efter mamma tipsat mig om att det kanske fanns en strömbrytare som behövdes slås på så gick det.

Körde till Kvantum (poäng på Ica-kortet) och handlade lite. Sedan hem och slänga i mer tvätt och nu är jag hos mor & far igen och snyltar av deras internet. Ska vara hemma till klockan fem igen och ta ur den sista tvätten som är på tork.

Produktiv dag, eller hur? Känner mig duktig!

Kommentarer
Postat av: angelina

det är bara för att du har bil, här sitter jag i lund och längtar efter en bil. här får man cykla överallt, det är så anstängande. jag är avundsjuk på din bil eller ja, dina föräldrars bil. puss på dig föresten för att du är söt OCH för att du har bil.

2008-09-16 @ 17:40:09
URL: http://babybabybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0