Girls night out

Vilken fantastisk helg jag har haft! Och har, fortfarande.

I fredags mötte jag upp Emilie efter jobbet och så knallade vi hem till mig för att njuta av SATC och varandras sällskap. Det var en lugn kväll tills en stor ljuslykta kastades i gatan och gick i tusen små bitar.

Sedan kom lördagen och dans, systemet och Björksäter stod på schemat. Egentligen även bio men det blev stressigt och sådär, och vem har sagt att man bara kan gå på bio på lördagar?

Maja, Emma och Stina gjorde oss sällskap i min numera fina och rätt så färdiga lägenhet. Kamerorna blixtrade, alkoholen flödade och tio kronor senare fann vi oss inanför staketen på vårt kära Björket. Då var det bara att dansa då alltså! Det får bli I Kissed A Girl att minnas kvällen med, och kvällen var fin, likaså natten.

Idag är jag snorig och har ont i ögonen men jag ler ändå, för det här är livet, och just nu är livet fint, för jag har fina vänner och en fin familj och jag mår bra. Puss





Haha, den där killen alltså...
"Nu kommer han igen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0