Förkyld - IGEN!!

Jag vet inte vad jag har haft för mig inatt, men min näsa rinner som bara den! Århundradets förkylning! Usch, hatar sådant, speciellt med tanke på att det är dans ikväll :(

Anton (eller Lennart som han ju faktiskt heter) tyckte jag skulle installera en kamera i sovrummet för att se vad jag gör, han tycker mina förkylningar är alltför återkommande, och det är dom ju! Så man kanske ska göra det. För jag var helt frisk när jag gick och la mig (klockan 20:15 igår kväll) och jätteförkyld när klockan ringde 06:00.

Någon som vet varför?

Jag längtar verkligen till på torsdag när lönen kommer. Mitt kylskåp gapar tomt (nästan) och jag vill ha gifflar. Har 25 kronor kvar så kanske blir en påse Pågen's.

Visst räckte mina 91 kronor länge? Haha.

Igår tittade jag på SATC-filmen. Den är fin. Men lång. Fan vad lång den är. Fick ta flera pauser. Mest för att hämta snacks. Glass, popcorn och vitlöksbröd. Sött, salt och hm vitlökigt.

Nu ska jag koka lite makaroner medans datorn jobbar på att ladda ner Gossip Girl, Heroes och Project Runway (som jag helt missat att titta på). Mest spänd på Heroes säsongsstart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0