BACK ON TRACK!

Äntligen internet! Tillbaka till mitt lugn och mitt bloggknarkande. Slocknade direkt efter jobbet igår så jag orkade inte ens försöka prova internet. Då är man trött! Nu har Henrik hjälpt mig :)

Sjung en lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig sång,
Sjung en lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig sång.

Tycker livet är fint just nu. Förutom alla tusen måsten jag har i bakhuvudet.

Helgen blir lugn iallafall för jag har ont i halsen och lungorna. Antar att det inte är särskilt bra men jag är glad iallafall. Hämtade paketet från CDON idag med så jag har att göra i helgen! Joina? Välkommen.


Kommentarer
Postat av: angelina

fantastisk bild!

2008-09-20 @ 02:10:55
URL: http://babybabybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0