What have I done to fall so hard for you?

Igår höll min frukost mig inte mätt länge, så idag bestämde jag mig för att äta mer. Men ÅH, nu mår jag jätte illa och vill inte röra mig. Ska ut och springa i trappor om lite mer än en timme och det är man inte speciellt sugen på när man har tung mage. Ööööhh...

Frank högg mig nyss i kinden, eller precis under ögat. Fy helvete vad ont jag har! Inte bara en dans på rosor det där med katter...

Nu blir det påklädning och lite slapp innan jobbet.

Haha, inatt drömde jag förresten att jag skulle börja klockan sju istället och att jag då skulle gå upp halv sex istället för nio. Så när jag vaknade och klockan var kvart i nio fick jag panik! Men bara i en millisekund, sen skrattade jag åt mig själv och min dröm och gick upp.

Drömde om the love of my life oxå. Jag var väldigt nära honom och kunde känna hans doft. Fast han hade ingen! Blev väldigt ledsen och skyllde det på hans flickvän, att hon bestulit den från honom. Haha. Men dofter är ju så fint. Fan. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0