Uppdatering från Snapphanegatan

Piggare idag men har dödens förkylning. Kunde tacka nej till att jobba med gott samvete när Lasse ringde, mamma skulle komma och hämta mig en halvtimme senare. Pjuh. Åkte och storhandlade, det var behövligt.

Träffade Westdahl på Maxi, han jobbar tydligen där. Tycker det är roligt att träffa honom. Blir glad. Fattar inte hur jag kunde vara så elak i min ungdom. Krossade nog hans hjärta lite. Förlåt.

Precis ätit greksallad. Sjukt mätt! Ööhh...

Blir nog en alkoholfri kväll i morgon, men ska nog hem till Sandra och säga hej iallafall. Postfolk ju! Men min fredagsunderhållning blir iallafall Idol. Vad ska ni göra?

Kristianstad i morgon med mami :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0