Torsdagsplanering

I morgon har jag många ärenden att uträtta innan jobbet, så jag tänkte gå upp tidigt! Ska städa, diska, rengöra Pesetas bur, gå på Systemet och cykla till djuraffären. Därför ska jag krypa till kojs redan nu.

Det är ett mysterium hur mycket jag kan sova förresten. Ca 11 timmar varje natt sover jag, och jag hade nog kunnat fortsätta några till. Men sen när det är helg klarar jag mig lätt på 6 timmar! Förstår inte det där. Men jobbet är visserligen rätt slitigt så.

Nästa vecka jobbar jag 7-14 (ca) och det ska bli rätt skönt. Gillar att variera jobbet. Dessutom blir det bil och det är alltid tacksamt när man sprungit i trappor ett tag. Fast det är skönt att springa med!

Tror jag ska ta mig till badhuset och simma ett par gånger nästa vecka med. Bor ju bredvid det, typ.

I morgon blir det Cats med Emilie. Vardagslyx om något! Ska bli roligt och GOTT. Mat och drinkar. Sådant man måste unna sig ibland. Dock inte för mycket alkohol eftersom vi båda ska jobba på fredag.



En gammal skelögd goding

Kommentarer
Postat av: mulin

Blir smickrad av att du drömmer om mig men tråkigt att jag dör. Hur som helst: JAG LEVER! :)

2008-10-30 @ 17:27:12
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0