The Day After Tomorrow - I say tomorrow is a stranger

Visst, The Day After Tomorrow är väldigt överdriven, men jag ÄLSKAR den. Allt som handlar om apokalypsen är intressant i mina ögon och jag blir nästan lite pirrig i kroppen när jag tänker på det. Helst ska allt hända som i filmen, sådär pang på och inte utdraget över en lång tid - som i verkligheten. För om sanningen ska fram så är det ju hit det kommer leda. Apokalypsen. Vi kommer förgöra oss själva, och vi vet om det.

Tycker filmen är väldigt fascinerande och ikväll ser jag den för hundrafemtielfte gången.



Ps. Misstänker att Frank har kissat i min soffa. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Nevena

Jag älskar också den filmen!

2008-10-19 @ 19:48:30
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0