Slödag

Stjärnor på is var ju toppen-snoppen!! Det ska bli min lördagsunderhållning framöver. Röstade på Lars Frölander för att han snittade sig och på Josefin Crafoord för att hon är kul.

Izza och jag fortsatte sedan kvällen med John Tucker Must Die. Hade glömt hur rolig den var! Haha, vi vek oss dubbla av skratt ett flertal gången. Att man fortfarande blir road av sådana filmer...

Något annat chockerande är att jag sov till klockan tolv idag! (Förutom när dansmänniskor ringde och väckte mig och frågade om det var dans idag - vilket det inte är.)

Kommentarer
Postat av: plän

ja jag vet... kände som sagt inte heller honom så väl. men ändå så hemskt.

2008-10-05 @ 14:07:57
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0