Music in my ears

Kände för att ändra om lite, men har inte orkat göra någon ny design så jag kör på en gammal.

Nu har jag suttit i flera timmar med iTunes. Nu när jag flyttat om mellan hårddiskarna måste jag ju lägga in all musik igen! (Jag vet iallafall inte hur jag ska göra på nåt annat sätt så...) Men nu är jag nästan klar. Fast det är lite jag inte hittar. Sånt som inte finns! Hur kan det gå till? Jag har musiken i iTunes men den finns inte att finna någon stans på datorn. Mycket konstigt.

Iallafall, i samband med detta håller jag på att göra en AWESOME spellista till på lördag. Då är det GOLD med brudarna. Sedan blir det en spellista till dansen och en som heter "Vackrare än något annat" med bara fin musik. Först ut är James Blunts Fall at your feet. Vet att jag tjatar, men den är fantastico.

Men nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. Natti!

Kommentarer
Postat av: plän

just det GOLD björket.... jag som trodde man skulle klä sig i guld då.

2008-10-09 @ 08:33:41
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0