Kvällen igår

Strax innan sju traskade Emilie och jag bort till MQ för premiären av märket Paris, Kate and I. "Vi måste handla för att få goodiebags" var väl den starkaste tanken. Att ha en sådan här öppning dagen innan lön känns ju dock oerhört dumt. Idiotiskt faktiskt. Tur för mig att Emilie inte slösar lika mycket som jag, detta gjorde köpet av en rosa ullkappa möjligt. Helt fantastisk kappa. Älskar den redan. Var dessutom 20% på hela sortimentet så den blev rättså många hundralappar billigare.

Emilie köpte en liten kavaj av det nya märket. Den var helt fantastisk men fanns bara i storlek 34 & 36. Skit konstigt. Redan från början alltså. Vi kom ju in så fort dom öppnade dörrarna. Men men. Den passade Emilie iallafall och jag är smått avundsjuk :)

Sedan avslutade vi kvällen med SATC och popcorn. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0