Jo, jag lever trots allt

Började jobba klockan nio idag, så det blev tio timmars sömn inatt, mycket välbehövligt! Hjälpte till att dela ut på 47:an, där jag gick i somras. Åh vad segt det var! Lunkade i alla trappor för att kunna andas, fick ändå hostattacker och näsan rann. Men jag gjorde det!

Kom hem tidigt, åt lite och nu har jag sovit nästan tre timmar. Min kropp är så matt! Men behöver inte jobba i morgon iallafall, thank God.

Fick lönebesked idag, jippi! Alltid bra när man förväntar sig snäppet mindre än vad man får :)

Nej, om man skulle ta och städa upp lite innan Emilie visar sig. Går snabbt, behöver bara plocka lite. Ni vet, kläder o så... Och dammsuga bort lite kattsand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0