iHola!

Har varit hos mor & far och ätit stekt fläsk med potatis och löksås. Magen gör alltid uppror mot det där salta och feta! Usch. Men gott är det! :)

Varit på ÖB och köpt en kattlåda till Frank med, han har ju bara haft en liten glassburk tills nu men oj vad han växer! Får knappt plats i den. Så köpte en billig på ÖB sålänge. Hoppas han lär sig gå på den med... Tur han inte bajsar lite var stans iallafall.

Slängt i två maskiner tvätt med och nu ska jag börja storstäda (sedan lördags, inte gjort det än...) Hittade en kräkfläck i soffan när jag lyfte på lakanet, fresh! Emilie, vill inte skylla på dig men jag antar att det var du ;) fick bort den med såpa iallafall.

Någon som har Anna Ternheims nya låt What Have I Done att ge till mig? Hittar den inte någon stans :( och är fattig, kan inte köpa.

Nej, till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0