Hej!

Regn regn regn. Bestämde mig trots det för att gå till Videomix. Förlåt, Hemmakväll. Frank sov, jag hade ytterkläder på mig men så börjar han skrika som en sate. Jag har inte hjärta att lämna honom när han gör det, så det blev varken godis eller cola för mig. Mycket frustrerande. Och nu är det mörkt och jag vägrar gå igenom Hembygdsparken i mörkret.

Pappa ringde nyss för att fråga hur vi har det. Älskar när han gör det. Mamma pratar jag med nästan varje dag, pappa ser jag rätt ofta på jobbet men när han ringer, då värmer det lite extra. Saknar la familia. Och Euros lukt. Ska nog bjuda hem mig själv imorron och kramas, äta och lukta på lurven.

Ska titta färdigt på Love Actually nu och om jag orkar så blir det I could never be your woman efter det. Hej hej!

Idag gjorde jag något av det sjukaste jag någonsin gjort i nyktert tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0