Hej hej hallå dagboken

Jag är alltid skitnervös när jag loggar in på min internetbank efter rätt lång tid då jag både handlat mat, skor och annat man spenderar pengar på utan att tänka. MEN. Nu ska jag nog slå på stort och ta en shoppingtur innan jobbet i morgon, för mitt saldo var mycket bra och stabilt :)

Måste dessutom köpa tops. När det stod i tidningen att det är farligt att rensa öronen med tops för ofta (och mamma och pappa blev jättearga på mig för att jag gjorde det varje dag) slutade jag. Har inte köpt tops sedan jag flyttade hemifrån. (Men jo, jag har rensat öronen sedan dess, hemma hos m&p) Men nu känner jag att det kliar i fingrarna efter att få stå där och pela. Inte med fingret alltså, för det är ju äckligt.

Tre saker som slår sex:
Att nysa
Att rensa öronen

Ja, det var nog allt. Endast två saker. Så ja, nu måste jag köpa tops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0