Fall at your feet

Har rensat iTunes för att börja om på nytt. Där hamnar så mycket skit jag inte vill ha där annars. Nu håller det på att växa till en alldeles fantastisk kavalkad av musik.

Och på repeat just nu spelas James Blunts låt Fall at your feet. Jag trodde aldrig att dagen skulle komma då jag hade en låt med honom på någon spellista, men den här låten, den är fantastisk. (Spelas i OC i avsnittet Johnny dör.)

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Blir nog inte fest iallafall. Behöver städa, men det tar förhoppningsvis inte hela min lördagskväll. Antar att jag kommer fastna framför någon film som vanligt.

Nu ska jag duscha, cykla till m&p och låna bilen, sen ska jag köra till Elgiganten och köpa en sladd som jag kan ha på dansen. En sladd att koppla in iPoden till den bärbara stereon vi har där. Orkar inte bränna skivor hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0