The life of a single girl

Min desperation börjar bli skrattretande även för mig själv. Var och varannan människa är potentiell pojkvän just nu. Hur botar man sånt här? Och mina drömmar, haha, jag vet att man inte kan styra över dom men ÅH vad skrattretande.

Inatt drömde jag bland annat att jag sa till två snyggingar (som spelade tv-spel) att jag skulle hem och spela Gears of war 2 (något dom snackade om på radion häromdan). Detta sa jag för att impa.

Förresten, är det bra eller dåligt om folk tror att man är äldre än vad man är? Det kanske är bra att agera "vuxet" men att se äldre ut är kanske inte så bra? Reaktionen man får sedan, när "jag är bara 20" sägs är dock inte alltid jätte kul.

LÄNGTAR TILL JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0