Städtant

Idag är det lördag, alltså min städdag. Jag orkar aldrig ta tag i något när jag jobbar, då är det jobb och sömn som gäller (förutom mat och Frank) så inget annat hinns med. Hittills har jag tvättat tre maskiner, packat upp alla ouppackade lådor (och packat om och lagt undan det som inte ska vara framme) dammat mediehyllan och allt vad det innebär, städat till Pesetas och... hm nä, det var nog allt. Så jag har en del kvar: dammsuga, torka golv, diska. Sådant som är så HIMLA tråkigt. Men är iallafall stolt över att jag tog tag i alla lådor som bara stått.

Ps. Bra att Lars åkte ut, började bli löjligt.
Fast jag hatar Robin B, men det är inget nytt.

Pps. Lyssnar på min 90-tals spellista för att göra det hela roligare, det blir det oxå! Minns ni Rollergirls låt Superstar? "Ooohhh you are my suuuperstaaaar, do you wanna stay with me like the flower and the bee, you will wisper to me oh baby oh baby baby oh oh." SVINBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0