Söndagsmys

Nyss hemkommen från söndagsmiddag med familjen Backlund Nilsson. Det bjöds på Djävulskyckling och bulgur. Inte särskilt gott men jag gillar min familj så det slank ner :)

Jag tror det värsta med att dricka alkohol, för mig, är att jag får så jävulskt ont i magen dagen efter! Jag riktigt känner hur levern smärtar och minsta antydan till tighta byxor eller liknande får mig att vika mig. Hatar oxå att inte sova hemma, det blir jobbigt dagen efter då. Så tur att jag bor så fint och bra så att jag får sova i min egen säng och vakna i mitt eget hem :)

Magonten börjar dock ge med sig nu och det är skönt för jag tänkte se klart Edward Scissorhands och sedan blir det nog lite tårkalas till Ladder 49, men vi får se.

Efter några snapsar var man såhär snygg:



Det roliga med bilderna nedan, på mig och Lisa, är att man inte fattar vilka armar som tillhör vem. Jag har iallafall min högerarm i kavajen och Lisa har sin vänstra. Fint det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0