Lugn kväll på Floragatan

Idag har jag inte gjort mycket annat än ätit, sovit och gråtit.

Ätit: Fil, chicken nuggets, ris, chips, popcorn och godis. Tre sistnämnda dock bara lite utav eftersom jag tröttnade på smaken av alltihop, och det är ju alltid positivt.

Sovit: Två tupplurer tillsammans med Frank på mitt huvud. Tungt men mysigt.

Gråtit: Till senaste Grey's Anatomy (Ps. I love you varning!) - stortjöt. Och SATC. Filmen. Igen.

Kylen är full med öl (är hemma hos m&p) men eftersom jag ska köra bil om några timmar igen kan jag inte dricka. Och jag är så sugen!! Väldigt jobbigt. Men nästa helg, då jävlar. Vet nog redan vad jag ska ha på mig. Simpel klänning med skor to die for.

Ska pussa Euro lite mer, antagligen gråta lite mer (ska nog se Ladder 49) och sedan sova lite innan åldringarna vill hem och lägga sig.

Hoppas ni alla har en fin lördagskväll.



Såg förresten ut såhär på mitt möte i onsdags. Bra hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0