Lite om intervjun

När jag var på min intervju skulle jag bland annat svara på frågan "vilka är dina tre favoritfilmer?".

Svaret kom efter ett tag. Nu vet jag.

Ps. I love you
Into the wild
Garden State

En annan fråga var "när grät du senast?"

Då svarade jag "i söndags när jag tittade på Grey's Anatomy"

Eller "vad gillar du för killar/tjejer?"

Svar: "gillar killar med glasögon!"

Hahaha, sedan tog hon upp det i intervjun. "Gillar killar med glasögon?! Varför då?" Haha, tja, vet inte, sexigt...

Ger detta er någon som helst ledtråd egentligen? Nä, inte mig heller.

Kommentarer
Postat av: plän

nej är mest nyfiken bara!! vill ju veta vad för bus du har hittat på!

2008-11-16 @ 16:30:27
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0