KALLT

Brrr! Om det var styvtuttväder igår är det EXTREMT styvtuttväder idag! Jag var inte glad när jag gav mig ut på rundan idag i ösregn och isande blåst. Höll på att frysa ihjäl. Så nu vet jag hur det känns! Avundas inte Jack i Titanic.

Dessutom har jag träningsvärk! I BÅDA benen!

Emelie och jag pratade kläder inför lördag idag. Panik! Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig! Man vill ju vara snygg, men inte för uppklädd. O andra sidan brukar jag ha klänning, så det är inte uppklätt för mig, men jag vet inte! Ååååhhh. Emelie var inne på jeans, Converse och linne, vilket jag tycker låter skitsnyggt och alldeles lagom, men ingenting jag själv känner för.

Sedan frågade jag Linus vad han skulle ha på sig. "Ingenting" svarade han. Tyvärr tror jag att han skojade.

Dock har jag EN liten tanke inför lördagen. Gissa vad!

Nu är snart Gossip Girl nere, min kvällsunderhållning. I morgon börjar jag halv åtta, not so very nice. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0