Jobb, mat och sömn(problem)

Det verkar som om jag har sovit alldeles för mycket på sista tiden, för på två nätter har jag knappt kunnat sova alls. Nu är jag helt slut! Mina fötter, mina ben, min mage, mitt huvud, allt är slut! Ovanpå allt jobbar jag för mycket som den arbetsnarkoman jag är. Jippi!

Vill gå och lägga mig men sa till mamma att hon kunde ringa mig fram till kl 21. Kankse ska sms:a och säga att nej mamma, gör inte det?

Ska klippa mig på lördag! YES! Bli festsnygg. För fan, vilken fest det kommer bli. Börjar förfesta kl 16. Fina grejer med fina vänner (POSTISAR!).

Öh. Det ser ut som det står "potatisar". Eller är det bara jag som ser det eftersom jag är förbannat sugen på potatis? (och spenat) mmm. Fast hade inte orkat nu för jag har klämt i mig en hel (!!!) fiskgratäng med dillsås.

Hepp hepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0