Jag sa ju att det gick vilt till!

Jag är alldeles genomfrusen! Brukar aldrig ha alla kläder på mig (tjocktröja, jacka, mössa mm) när jag springer brevbäring i trappor men idag var det tvunget för shit vad kallt det var! Har dessutom fortfarande min postmössa på mig, fast jag fryser iallafall. Är säkert för jag klippte av min pälsmössa (håret) i lördags. Nu är det kortkort!

Haha, Håkan har ett jättestort skrapsår i pannan. Jag frågade vad han gjort. "Tja, det var väl en blandning av allting. Halt, mörkt... alkohol..." Han trillade med cykeln påväg hem från personalfesten i lördags. Haha, trés trés amusant.

Stämningen på jobbet är om möjligt ännu bättre efter lördagens festligheter. Det gillar vi! Fast stumstaren (pappas smeknamn på en anställd som aldrig säger ett knyst) är tyst igen. Blev nästan rädd när han i lördags lade armen om mig och sa "Tjeeena Affes dotter". Har aldrig hört honom prata förr...

Lasse vill ha alla mina bilder så jag ska bränna dom till honom. Sedan tänkte vi förstora upp några och sätta upp på jobbet. Hihi, den här på pappa och Tomas måste iallafall upp! (Tomas är chef över oss anställda, pappa är chef över Hässleholms distrikt, så dom är lixom on top of the game, extra roligt då!)

Haha, Lisa och Lasse ser SÅ KÄRA ut här! Fast Lasse har sambo och tre kids, och Lisa är ihop med Stoffe, så vet inte riktigt hur dom fick till det :)


Hihihihihi, här är Tony oxå, han kör porrminen!!


Linus et moi


Ågren et Pelle


Peter, Lasse och Sandra


Gianni var ändå värst! Han klädde av sig och lite sådär. Var helt lost. Fint!


Haha, när jag tittar igenom mina bilder är där flera stycken på Lisa i Robbans glasögon. VARFÖR? Haha. Vid massa olika tillfällen oxå. Helt plötsligt har hon dom på sig. Har ett svagt minne av att jag oxå provade dom och kom fram till att han och jag har ungefär samma synfel.

Men nu räcker det med bilder för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0