I dag är det fredag

UT MED ROBIN B!! Ikväll har han käkat mer fulpiller än vanligt.

Idag har jag jobbat som vanligt. På postfronten intet nytt.

Sedan åkte Henrik och jag och handlade till Fars dag då vi ska bjuda pappa på middag hemma hos mig och Frank. Pappa har inte varit här sedan jag flyttade in, alltså sedan här var flyttkartonger överallt.

Mina händer tål förresten snart inte mer. Dom är sönderrivna av kattjävlen. Hatar honom ibland. Så jävla vassa klor och tänder har han nu. Aj aj aj. Och gömmer man inte sina nävar blir dom attackerade.

Fast i morse gick han i och för sig på min kind istället, så nu är den oxå rödrandig. Tack.

Fast älskar honom lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0