DÖD

Så roligt att ingen brydde sig om mitt självmordsinlägg igår. Gör nästan så att jag vill göra det på riktigt. Sådär sakta och plågsamt. Mmm. Hade vatt nåt det.

Har jobbat tio timmar tre dagar i rad. Och det är inget soft jobb jag har direkt, det är tungt kroppsarbete. Och OJ vad stela mina axlar har blivit! Massage nästa, ja tack, men jag har ju fan aldrig tid!!

Egentligen ska jag städa ikväll, men hur kul är det? Just nu orkar jag verkligen inte. Men såhär kan det inte se ut i morgon, så jag vet inte. Hmm. Nån som kommer hit o gör det åt mig? Betalar er, lovar.

Kommentarer
Postat av: mulin

JAG KOMMER OCH STÄDAR HOS DIG OCH SITTER MED DIG OCH SÄGER ATT DU VERKLIGEN ABSOLUT INTE FÅR TA LIVET AV DIG, USCH OCH FY. SEN KOLLAR VI PÅ FILM OCH PRATAR MED PESETAS OCH DIN FINA KISSE.

2008-11-21 @ 22:44:02
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0