Curlingproffs nästa?

Åh vilken rolig eftermiddag jag haft! Ett gäng postare åkte till Glimåkra för att spela curling och det var något av det roligaste jag gjort! DET VAR SÅ HIMLA KUL! Fast det första jag gjorde när jag försökte åka över isen var såklart att trilla. Tur man inte är med i Stjärnor på is!

Det är iallafall himla klurigt i början, innan man kommer på hur man ska göra. Man har ju en superhal sko och en bromssko, och så fort man lägger minsta tyngd på den hala far man åt skogen. Hehe.

Vi vann dock inte men var himla när! Vi hade kunnat slå det andra laget men så fick dom in en kloss i mitten. Merde.

Egentligen skulle jag varit på dansen ikväll, men jag är så himla trött! Somnade tidigt igår (halv nio) men vaknade strax efter ett inatt och kunde inte somna om förrän fyra. Sedan hade jag bara skitkonstiga drömmar så det var ingen vidare sömn tills klockan ringde tio i sex. Böööl.

Idag frågade Tony om jag tog med mig någon hem från festen i lördags. Nej, det gjorde jag inte, svarade jag. Han tyckte det var tråkigt och föreslog att jag skulle tagit med mig Linus hem. Haha. Tony är min chef, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0