Brrr...

Fy fan vilket styvtuttväder det är! Är glad att jag suttit i en bil större delen av dagen trots att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och då och då var lite rädd för mitt eget liv.

Hemma tidigt från jobbet idag, skönt som omväxling. I morgon blir det dock en 11-19 dag igen.

Blev lite äcklad idag med. Tittade på mina händer och handleder. Det ser verkligen ut som att jag är en cutter. Speciellt efter de fyra riktigt djupa såren hamnade på min handled. TACK FRANK!

Jesper var på dansen igår och filmade en massa. Emma filmade med eftersom hon inte kan dansa (pga. spricka i tån) så jag antar att jag hamnar på Youtube snart. När jag försöker mig på ett helikopterhopp. Hurra!

För övrigt har jag jättemycket träningsvärk i mitt högra ben. Bara det.

Och inatt drömde jag för hundrafemtielfte gången att jag kunde gå ner i spagat. Om det ändå vore så enkelt på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0