zZzZzZzz...

shit alltså vad trött jag är!

fixade mat vid fem, kom på att jag glömt bort att äta idag. haft fullt upp. eller ja, den där bärryn åt jag ju vid halv nio men ja.

slocknade innan vänner började och vaknade mitt i en dans i sytycd. välbehövlig liten powernap men ÅH vad jag är sugen på cola. ser dock fördjävlig ut så att visa sig ute är det inte tal om. får hålla mig till imorron. blir mcd på väg hem efter släpet är lastat. MUMS!

nu när det är så nära har jag knappt hunnit tänka på att jag faktiskt bosätter mig i hässleholm igen.

hoppas att det blir fantastiskt väder hela juni och att jag inte börjar jobba förrän i juli, som det ser ut nu. visst att jag behöver pengar men alltså, ledighet vore så behövligt!

har pratat med pappa, vi är båda peppade över morgondagen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0