vilket jävla tjat det var om hår då!

det känns som att jag har peruk på mig. eller som att jag har en hinna över huvudet, på nåt sätt. min hårbotten är så jäkla öm! är alltid lika rädd att håret ska trilla av när det bleks, vare sig det är hos frisören eller hemma. skit rädd. sitter som på nålar tills det är utsköljt och allt är bra. riktig vånda är det, ändå envisas jag med att göra det. sedan är jag öm i flera dagar. hatar det. men som man säger - vill man vara fin får man lida pin.

emelie, frisören, berättade att företaget de köper sina produkter av är de som klipper agyness! det är coolt, tycker jag. efter att ha läst i-D's agynessnummer har jag fått veta att hon bleker håret var sjätte vecka, att hennes hårbotten vant sig men att håret faller av i tussar. undrar hur det är för gwen stefani som har mycket hår. måste vara jobbigt.

tror min bror ska ge mig SATC-boxen i födelsedagspresent. hoppas det iallafall. kan vara OC s4 oxå. men hoppas på SATC. han sa nämligen idag "va det nån serie du önskade dig eller?", tog min lista och skrev av den. sedan sa han "öh, du får nog inte din present imorron." nej så mycket fattar jag med när du beställer en dag innan. knäppo. gillar honom ändå i och för sig.

alltså, jag försöker lyssna in mig på håkans nya skiva inför siesta, men det går bara inte. jag har inte alls fastnat för den. vissa fraser och ett par låtar har fastnat, men som helhet tycker jag den inte alls är håkan. det är fel fel fel. just nu ser jag därför mest fram emot vapnet på siesta. även om jag kommer få multipla orgasmer av håkan.

nu ska jag gå och lägga mig och läsa guldkompassen. orkar inte vänta på fortsättningen på filmen så jag har börjat läsa böckerna istället. den första nu. hinner inte läsa så mycket innan jag somnar dock så det går sakta. men men. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0