varm i hjärtat

tack alla söta vänner som gratulerar mig! det värmer! :)

var ju självklart på systemet idag med. det måste man, det hör till. hursomhelst, i hässleholm är det just nu uppdelat så man plockar öl och cider själv medan man köper vin och sprit över disk. gick först in och köpte cider och när jag skulle betala frågade han inte om leg! det är ju typiskt, tänkte jag, nu när jag väl kan visa mitt leg och handla lagligt. sedan gick jag vidare till vinet och kvinnan som stod där tog för givet att jag visat leg tidigare eftersom hon sett att jag handlat. så hon sa "och du visade leg innan ja..." men då sa jag "nä, det gjorde jag inte" så då ville hon såklart titta. hon tyckte det var dåligt av mannen att inte titta på mitt leg. sedan såg hon att den 27:e, det är ju idag, åh gratulerar! blev en väldigt trevlig stund. dock var mitt favvisvin slut men hon gav mig något liknande så jag hoppas det är gott. nu bör mina cider vara kylda så jag ska nog sätta mig i solen och dricka en :)

har även köpt ett neonrosa nagellack idag. jag vet, jag gillade inte rosa, men det här är ju annorlunda än bara rosa så jag tror det blir svinbra. köpte även två par shorts på h&m för 98:- styck. ett par rosa och ett par blåa. dom var jäkligt små i storlekarna och jag gillar när det är lite pösigt så jag köpte med mig storlek 44, slappt och gött! (och eftersom dom är små i storlekarna behövs inte ens bälte, det är skit konstigt. har ett par gröna från förra året i 42 som jag tappar. hmm...) jaja, mycket nöjd är jag iallafall. har sagt det ett antal gånger nu...

tack igen sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0