tv räddar liv

egentligen vill jag vara jätte emotionell i detta inlägget och skriva hur tårarna bränt bakom ögonlocken hela dagen, men jag orkar inte. jag är trött på att vara ledsen.

istället tänkte jag hylla grey's, SATC och nu high chaparall som bara gör livet bättre. fredrik & filip är så härliga. vad dom än gör så garvar jag, det är bra.

idag har jag målat naglarna, igen. kände att dom oranga inte matchade resten av min outfit som var rosa / lila (skor, tryck på tishan, nagellacket på tårna och hörlurarna) så nu är mina naglar, på fingrarna, lila. mitt nya lila nagellack. det blev väldigt mörkt. tror jag bara tar ett lager nästa gång. men nice är det, mycket.

jag älskar andy dick, som är med i HC. blir nog ett bra avsnitt.


Kommentarer
Postat av: mulin

Ja, tvn knuffar undan dåliga känslor för en stund. Och det är bra. Hoppas att du mår lite bättre nu!

2008-05-13 @ 09:56:27
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

ÅH! PRECIS så ser jag också ut. Jag är gärna lite röd i ansiktet också. Och halva mitt hår står rätt upp och den nedre halvan av håret ligger platt. Ingenting ser riktigt klokt ut.

2008-05-13 @ 10:48:25
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0