trött på allt

ååhhh orkar inte med seminarie idag! har bara läst en av uppsatserna och skrivit typ ½ sida i mitt lilla block. fattar inte varför det är nödvändigt? blö. får väl pallra mig dit iallafall.

och ikväll måste jag maila min uppsats till åsa och jag har inte börjat skriva min teoridel. så det måste jag alltså göra när jag kommer hem sen. ÖH.

mamma ringde för en stund sen. "du svarade inte på gonatt-sms igår så jag skulle bara kolla så det inte hade hänt nåt." det är en sån mamma man vill ha.

längtar mig till döds till siesta. då ska jag få träffa mathilda! längesen! och det ryktas om angelinas hemkomst, undrar när jag får krama min tvilling igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0