tja

det har inte hänt mycket i mitt liv idag heller. vaknade inte förrän 11 vilket är väldigt chockerande då det var längesen jag sov så länge, mest för att jag inte vill då hela dagen försvinner. men det var ju skönt att vara utvilad så...

har pluggat, diskat, ätit och tittat på project runway, grey's och halva lost.

nu ska jag snart åka in till stan och träffa fanny och nevena. men vad fan ska man ha på sig?! det är iskallt ute! jag har packat ner mina varma skor och jackor så jag antar att jag kommer få frysa häcken av mig.

igår fick jag tillbaka pengar av radiotjänst eftersom jag ska flytta hem igen. 209 spänn att hämta ut, gött.

har lagt upp en bild på mig själv på facestat (ger er en länk senare) och hittills har folk skrivit att jag är lesbisk, naturlig, solbränd, politiskt aktiv och singel. rätt roligt. fast tråkigt när folk skriver "blonde". jag menar, det ser ju alla. dessutom är jag "genius" och 22 år.

nej gotta go. byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0