téa leoni och lös pesetas

emilie! jag fick till ett svinbra téa leoni-skratt igår!! blev hesare och fick till ett skitbra nasalt skratt. flera gånger! du skulle varit här. ska öva på det varje dag.

kan inte bestämma mig för om jag ska upp till stan eller inte. har mensvärk så vill helst inte röra mig. men om det blir soligt kommer jag nog inte kunna hålla mig.

på onsdag ska jag ha handledning med åsa. måste göra en himla massa arbete till dess så det ska jag börja med idag. känner mig rätt säker ändå så det går nog bra. men hon frågade "hur ska du lägga upp din analys" och det vet jag faktiskt inte. tips? (ska skriva om hur kvinnor framställs i quentin tarantinos filmer, de är ju både starka och objektifierade) hjälp mig.

måste handla lite idag med så att jag inte svälter.

jag är förresten en svindålig matte. igår när jag satt och tittade på grey's kom något vitt springande mot mig på golvet. PESETAS! pesetas, på golvet, lös. va?! fick panik. hur fan kunde han komma ut? försökte fånga upp honom men han sprang in under badkaret. fick panik. till slut fångade jag upp honom i en gammal glassburk och bar tillbaka honom till buren. tydligen hade jag glömt stänga locket efter jag fyllt på hans mat. DUMMA PETRA!! allt jag kunde tänka på var hur han kunde dött efter hoppet ner till golvet på över en meter. min stackars lurvboll!! han mådde fint men jag bölade som fan. höll honom jättelänge och kände hans hjärtslag, det var nog rätt traumatiskt för honom. men när han kom ner i buren igen var han som vanligt. min lilla lilla älskling. fan vilken dålig matte jag är.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag orkade aldrig ta mig till Simpan idag. Så jag tog ledigt och har mest druckit kaffe och bläddrat i tidningar i trädgården. Vardagslyx. Och jag är så avundsjuk på dig som fick till ett kjempegott Jane-skratt (för det måste väl vara spelat? Eller är det ett Téa Leoni-skratt?)! Vad fa-an! Jag övar vidare så fort jag har filmen i mitt våld. Och du - pussa Pesetas från mig, det arma djuret.

2008-05-05 @ 17:42:40
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/
Postat av: plän

Naw fy vilken hemsk upplevlse det måste ha varit med pesetas! tur att han klarade sig dock!

2008-05-05 @ 19:19:25
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0