tappa rösten, igen?

har börjat prata med mig själv. eftersom emilie åkt hem och jag inte pratat på några timmar märkte jag att min röst var så gott som borta, när jag skulle säga hej till pesetas som vaknat. får prata med mig själv för att hålla den i trim. det där med att festa och gå på konsert i sjukt tillstånd kanske inte är så bra, men fan så roligt.

eftersom dom snygga skorna på forever21 inte fanns kvar i min storlek har jag sökt internet runt efter ett par liknande, eller iallafall någorlunda. bianco hade ett par på hemsidan. tänkte åka in till stan imorron och se om dom finns att finna där. hoppas.

annat som står på min inköpslista är hörlurar från we och vapnets alla album. dom är värda dom pengarna. så det blir nog en runda på stan imorron. SMHI lovar ju sol och 18 grader.

nu ska jag fortsätta med mina serier, ligger ju lite efter pga emilies besök. men det är gött, för då får jag njuta dubbelt upp ikväll. så det blir gonatt för idag. gonatt.

Kommentarer
Postat av: mulin

På tal om skivor. Vet du att Najz Prajz har halva priset på allt i affären på fredag? Helt sinnessjukt!

2008-05-04 @ 22:54:15
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Oh no! Är det sant? Då ska jag ge mig upp på stan idag och kolla. Det här får man ju inte missa liksom (:

2008-05-05 @ 10:03:27
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0