sugen på apelsinjuice

alltså jag blir inte riktigt klok på grey's. hit och dit och upp och ner. och det är jävligt bra fortfarande, men kan inte meredith fatta att derek faktiskt vill ha henne? att han inte alls vill ha rose! och att hon bara säger "klart jag vill att du ska bygga detta huset till mig, jag vill leva med dig hela livet" typ. varför? dumma meredith.

bölade såklart till detta avsnittet med.

sedan blev det antm och nästa vecka är det la finale! hoppas min favorit vinner för en gångs skull. det gör dom aldrig, alltid dom jag hatar mest som vinner, men denna gången MÅSTE min favvis vinna. så det så.

solen har inte riktigt angripit min balkong än men när den har det ska jag ut och sätta mig där. tänkte ju färga håret idag men jag tror inte jag vågar. väntar tills jag är i hässleholm igen och kan gå till emelie och göra det på salongen. kan verkligen bara färga utväxten, annars trillar det nog av, och det är rätt svårt att göra själv. dessutom pallar min hårbotten nog inte det än...

ska nog kolla lost nu med innan jag drar ut. fredagar är underbara.

pantade igår förresten, haha, tre kassar. har även tre kassar med glasflaskor jag måste gå och slänga. men det får bli en annan dag. eller ja, jag har iofs inget bättre för mig så jag kanske borde gå bort med dom nu? ja. det ska jag. sen ska jag nog köpa apelsinjuice. very very sugen på det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller hur, meredith borde förstå någon gång!!

kul att du gillar LOST också, det är många som inte tycks förstå att det Är bra, och att det Är spännande. Och att det även är sorgligt ibland...



Skönt med eftermiddagssol på balkongen, jag har sol från ptja - (jag vet inte när den dyker upp, för då sover jag), fram till ca 13.30. Både positivt och negativt... :)

2008-05-09 @ 13:01:06
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

sant, det börjar bli lite långdraget.

har du som jag, sett ända från början?

2008-05-09 @ 14:31:29
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha härliga tider!

...nu är det omöjligt att sluta, även om man skulle vilja!

2008-05-09 @ 16:24:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0