städa städa städa

min bovärd kommer om en timme och ska titta på städningen. hittills har jag städat vardagsrum och kök. måste rappa på! var bara tvungen att sätta mig ner ett par minuter.

spyr av smuts bakom spisen. har stått och klökts hela dan. dessutom luktar frysen jättemycket urin när den är avfrostad av någon anledning. fy fan vad svinigt. hatar smuts.

har värsta "rent hus"-städningen här. tur det inte var SÅ lortigt bakom spisen som vissa har haft det där. men kan ju slå vad om att dom som bodde här innan inte städade där. jag menar, varför skulle dom göra det när dom inte städade någon annan stans? carro och jag fick totalsanera det första vi gjorde när vi flyttade in. kul.

(tänkte skriva en jävligt ärlig sak här, struntar i det.)

ni andra som skriver uppsats, jag har en fråga:
skriver ni 1.1, 1.2, 1.3 osv i alla era "kapitel" eller vad man ska kalla det. eller bara rubriker? eller hur gör ni?

skulle kunna somna här och nu men toan städar inte sig själv! BYYYYE

Kommentarer
Postat av: nevena

jag kommer nog skriva 1.1 1.2 osv.. det blir snyggast och ger en bättre helhetsbild, tycker jag. Blir mer organiserat.

2008-05-22 @ 14:07:34
Postat av: caroline

tycker inte du ska behöva städa så..

klagar bovärden så säg till hur det var när vi flyttade in med katthår överallt

2008-05-22 @ 14:11:44
URL: http://hellobaby.blogg.se/
Postat av: caroline

vem kontrollerade då städningen när dom andra flyttade? helt sjukt. öbo i vivalla verkar ju inte funka som det ska

2008-05-22 @ 14:38:49
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0