sov gott

titta nu på alla bilder, dom under vapnet-inlägget. dom är roliga.

nu ska jag sova. imorron tänkte jag ta med min laptop till universitetet och sitta där hela dagen innan jag ska träffa åsa, vilket jag ska göra klocka fyra. sitter jag här hemma blir det ingenting gjort, jag känner mig själv alldeles för väl. och det är väl kanske bra.

gonatt söta människor.

ps. idag sa mamma "nu är det inte lång tid kvar i örebro. skönt va?" "jaaaaa" svarade jag. gillar örebro och trivs här men har blivit väldigt homesick på senare tid. kanske mycket för att euro var dålig sist jag var hemma (han är bra igen, var nog njursten) och för att det händer så mycket (nytt golv, ny pool) och framför allt för att jag har nytt rum. sen kommer jag närmre alla jag älskar. vill bara HEM, till hemmet med stora bokstäver. levt där hela mitt live, lite svårt att släppa taget.

har ändå varit lärorika nio månader här uppe. växt som tusan.

Kommentarer
Postat av: mulin

Ja, visst är det dumt? Förmodligen får man ju inte bättre syn av att inte använda glasögon när man behöver. Liksom.



Vad fint att du snart får komma hem. Eller ja, synd att du lämnar Örebro. Men ja (: Du vet.

2008-05-07 @ 05:56:55
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0