soli soli och DSM

har fått mig en del sol idag, skönt. kroppen luktar sol och är sådär stel som när man blivit stekt. gillar det.

ikväll är det min tv-kväll. har suttit i soffan sedan klockan fyra, rätt illa men är det bra så är det. nu är det so you think you can dance och lite senare dirty sexy money. yeaay!

fan, måste till arvika. ska ringa posten och fråga om jag kan vara ledig den 4 juli, borde jag kunna... eller?

köpte hörlurar idag. dom turkosa var slut :( så fick bli dom lila, som jag oxå gillar skitmycket. när dom turkosa kommer in ska jag ha dom med. är ju som en accosear eller hur fan det stavas.

wä wä.

hoppas daniel vinner sytycd, han är bäst.

varför heter alla jag gillar daniel? rätt kasst.

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, jag valde mellan Lyxfällan och Sanningens ögonblick. Ångrar mig lite nu. Jag blev inte så arg och upprörd av Lyxfällan som jag brukar bli.. så det blev liksom långtråkigt (:

2008-05-08 @ 21:24:30
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0