solbränd

det går framåt. det verkar göra min mamma glad oxå.

var inte alls länge på stan, 1½ timme kanske. satt och läste ELLE som trillat ner i brevlådan i morse. hade helt fel klädsel (klänning) och kunde inte sitta bekvämt på en parkbänk. åkte hem istället och bytte om till shorts. satte mig på balkongen och fortsatte lapa sol. fick märke efter den lilla stunden jag satt i sol med klänningen (när jag satt på balkongen tog jag ner axelbanden) och har blivit lite röd. fint. hoppas det är lika fint imorron, så jag kan få fram dom få fräknarna jag har på näsan. gillar fräknar.

måste se high chaparall på måndag! ROLIGT!

fan vilken dramatik det är i DSM ikväll. love it.

måste köpa hårfärg, min utväxt är typ svart, jämfört med mitt vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0