snabb update om kvällens planer

hinner inte läsa alla bloggar jag har på listan, och jag får lite ångest över det. det är sant, skit jobbigt.

men naglar ska målas, väska ska packas, kläder ska bytas, eller iallafall planeras så jag snabbt kan slänga på mig något annat efter vi har sett håkan hellström. blir min fjärde gång och jag gissar att det blir fantastiskt som alltid.

sedan blir det fest! jag, plän, izza, skuggan, marcel och axel. ja emilie, du läste rätt - marcel! guitarheroman! ska bli roligt. min bror kanske joinar oxå, min pappa tyckte det lät som en bra idé, och jag tycker det hade varit jätte roligt! annars ska jag öltälta med honom senare ikväll.

mina föräldrar är roliga. pappa säger "ha så kul!" och mamma säger "ta det nu lugnt!" alltid. alltid.

vi har en kyl i vårt förråd, där är mestadels alkohol, läsk och mineralvatten i den. idag när jag varit på systemet hade jag svårt att hitta plats.tre flak öl tog upp största delen, annars sprit, vin och cider. en hylla fick läsk och vatten. annars alkohol. säger det något om min familj eller är vi bara livsnjutare? hm.

nu MÅSTE jag dra! HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0