GOTCHA

har varit och hämtat kameran och fick en snickers på köpet. gött. eftersom min gamla digitalkamera inte ville connecta med min dator har bilderna från rockbjörnen bara legat där och slappat, på minneskortet, men NU, när jag satte in det kortet i den nya kameran, nu finns dom på datorn. dock är alla svindåliga (pga. min gamla dåliga kamera) och jag minns knappt vem det är som är på bilderna. men men, nu finns dom ju iallafall.

har skrivit på min uppsats idag, och även läst en del. teoridelen är skit tråkig att skriva. vet knappt vad jag skriver. ska titta på mina filmer imorron iallafall och börja med analysen. lär ta sin lilla tid! tur jag gillar filmerna. (kill bill och death proof)

håller på att ladda ner belle & sebastian. märkte att den låten jag gillar mest från juno-soundtracket är av dom! aldrig brytt mig om att fastna för dom förut men nu måste jag ju se om dom är något att ha!

vill vill vill åka runt på festivaler i sommar. gör mig till miljonär någon!

nej, back to work. byyye (á la heidi klum)

 
dålig bild på mando diao, och en sovande pesetas.

Kommentarer
Postat av: joss

jag vill till peace and love :(

2008-05-13 @ 17:12:52
URL: http://metrobloggen.se/dontpaniic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0